Heh moze i ja sie pojawie bo niestety w ten wtorek niemoglem ;D
ASV trzpień od mieszka odprowadzającego cośnienie
Zwiń
X
-
ASV trzpień od mieszka odprowadzającego cośnienie
Chodzi ciężko, ręcznie rozruszać się praktycznie nie da 2 razy uzyskałem skok 1,5-2 cm, a normalnie ledwie drgnie 0,5 cm.
Turbina permanentnmie wyłacza się na II biegu przy 3800-400 obr,
Vag wykazuje bład przeładowania, a ostatnio zapala się kontrolka z blokiem silnika....
mam tego dość....ECO POWER ;-)
-
-
Zamieszczone przez PZ13Raczej nie kirowniceNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
U mnie szlag trafił właśnie mieszek nie dało się go wogóle ruszyć
Zamieszczone przez PZ13ALe z drugiej strony mwyłacza turbo tylko przy 4000 obr na III biegu, więc jak bym nie wiedział jak sprawdzić, to bym myślał ze wszystko OK.
Jak się objawia, ze mieszek szlag trafł?NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PZ13Podobno się nie da, a potem trzeba coś wyważać w turbinie????NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
jaki jest normalnie skok tego cięgła??NOWA TWARZ http://www.wrzuta.pl/obraz/x1NMSALRtR/
Bilstein B4+tarcze ATE PD+klocki ATE - SUPER ZESTAW !!
Wojtisek - bokiem do przodu to jest to !!!!
171 KM ; 402 Nm obr/min
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zabić ją boczną...
Komentarz
-
-
a jesteście mi wstanie opisać( wiem , że to trudne) jakiej siły trzeba użyć do poruszenia tym cięgłem. Jestem dosyć silnym człowieczkiem , ale do uruchomienia tego małego cięgiełka muszę użyć znacznej siły, najlepiej kciukiem lewej dłoni i palec mocno boli , a ruch jest w okolicach 1-1.5 cm
Ale się uzewnętrzniłem :lol:NOWA TWARZ http://www.wrzuta.pl/obraz/x1NMSALRtR/
Bilstein B4+tarcze ATE PD+klocki ATE - SUPER ZESTAW !!
Wojtisek - bokiem do przodu to jest to !!!!
171 KM ; 402 Nm obr/min
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zabić ją boczną...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez wojtisek1a jesteście mi wstanie opisać( wiem , że to trudne) jakiej siły trzeba użyć do poruszenia tym cięgłem. Jestem dosyć silnym człowieczkiem , ale do uruchomienia tego małego cięgiełka muszę użyć znacznej siły, najlepiej kciukiem lewej dłoni i palec mocno boli , a ruch jest w okolicach 1-1.5 cm
Ale się uzewnętrzniłem :lol:
Ruch sztangi w okolicach 1.5 cm jest poprawnyNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Czesc,
Mój nie chodził prawie wogule, max 0,5 cm, wywalało turbinę, po polewaniu odrdzewiaczem i smarem odpornym na cisnienie i wysoką temperaturę po 2 tyg ruszył.
Teraz bezwzglednie trzeba przeganiać auto 1-2 razy w tygodniu, tzn. gaz do podłogi na kazdym biegu, niech sie zaworek męczy.
Na ciepłym silniku mogę go ruszyć bez problemu ok 50 razy, ale wymaga to dość dużej siły. Ruszam go przez kawałek skóry licowej (jak do wyrobu góralskich pantofli) złożonej potrójnie. Na zimnym grozi wyłamaniem kciuka....
O zassaniu przez weżyk raczej nie ma mowy...ECO POWER ;-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez wojtassJak odłącze przewo od N75 i zazsam to dzwigienka tez chodzi
natomiast jak palcem przez podkładkę jakąś to dosyć ciężko chodzi
i się auto dziwnie zachowuje bo raz jak benzyna i ma kopa od 3000rpm, raz jak SDI, a czasami jak seria - dziwne :shock:->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marekdudiefekt gwarantowany
krzynol, jeśli auto zaczyna jechać od 3000 to może być to objaw dziury w mieszku lub nieszczelności w ukł. podciśnienia lub jeszcze kilku rzeczy,
jak SDI > notlauf
podjedź do Roberta (rob555) i będziesz wiedział o co chodzi
PZ13, zdemontuj mieszek i będziesz wiedział co stawia opór, mieszek czy kierowniczkiNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
podpinając sie pod temat zwiazany z podciśnieniem chcę zapytać się-jak sprawdzić- prawidłowe działanie elektrozaworu N75 (może jest zanieczyszczony i się zacina) :?: Silnik (100 000 km) nie łapie notlaufa, nie ma błędów, nie przechodzi w tryb awaryjny, a czasami autko jest mułowate-trochę opornie wchodzi na obroty powyżej 3000 obr. Przewody podcisnienia szczelne prowadnica z mieszka chodzi (i po ruszeniu ręcznym na wyłączonym silniku i po załączeniu silnika widać jak ładnie porusza się cięgno sterowania kierownicami). Jakieś fachowe sugestie co do zdiagnozowania takiego problemu :?:O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
endryu, kilka sposobów które mogą coś powiedzieć o N75:
> po wyłączeniu silnika puknij go lekko i posłuchaj czy nie wydaje dziwnego dźwięku (jeśli jest ok to nic nie powinieneś usłyszeć)
> po wyłączeniu silnika odczekaj około 1-2min i zdejmij górny przewód podciśnienia (warunek że wszystko jest szczelne). Musisz usłyszeć wyraźne "psyk". Jeśli nie syknie to jest nieszczelność w układzie lub właśnie zawór "nie trzyma"
> podmień na inny 100% sprawny i zobacz zachowanie auta
Jeśli dzieję sie coś powyżej 3000obr/min. to sprawdź przepływkę. Może to przez nią.NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
dzięki, posprawdzam w/g Twoich rad. Przepływka jest ok. Sprawdzana vag-iem w trakcie jazdy. W trakcie normalnej pracy silnika i tego-czasem mulenia silnik wchodzi do maks. obrotów. I w trakcie tego mulenia spalanie jest większe, średnio o około 0,5-0,7 litra paliwa. Zastanawiam się czy nie wykonać u jakiegoś specjalisty od diagnostyki "długodystansowego" testu. Fachowiec po parametrach w określonych warunkach powinien coś ustalić ?O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
Komentarz